måndag 14 juli 2014

Födelsedagsfirande del 1.....yolo sleeveless dress Odd molly.





Börjar bakifrån....
God middag avnjöts på Twin Palms fina restaurant Oriental Spoon.
Yolo sleeveless var minst skrynklig.
På finare hotell finns aldrig strykjärn, man ska be personalen stryka, vill dock inte lämna ifrån mig mina sidenklänningar!




Innan middagen kom personal med en" complimentary" flaska bubbel till maken.
Trevligt att de noterat att han fyllde år.




Drack inte upp allt....det kändes lite too much!




 Magiskt vackert om kvällen på hotellområdet.
Ett stillsamt kvällsdopp blev det i vår del av poolen.
Tack för en underbar dag och kväll.




4 kommentarer:

  1. Grattis till maken din! Kul dom uppmärksammade födelsedagen. Du ser jättefin ut i Yolo sleeveless dressen! Vackra bilder därifrån, förstår ni trivs.
    Tittar just nu på Lotta på Liseberg. Programmet inleddes med Magnus Carlson. Tänkte naturligtvis på dig när jag såg o lyssnade på honom.. Du får kolla i efterhand om det går.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maken hälsar och tackar!
      Vad synd att jag missade Magnus hos Lotta.....ska se om det finns att titta på när jag kommer till Sverige.
      Kram

      Radera
  2. Oj, vad fantastiskt det ser ut!
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera