onsdag 1 augusti 2012

Welcome to BANGKOK Mandarin Oriental Hotel


Incheckning på Manadarin Oriental  .....har fått fin väldoftande liten välkomstkrans.
Till slut hittade taxin hit ( ortroligt hur svårt de har att känna till olika adresser!? och detta är ett synnerligen välkänt hotell)


Välkomstdrink på rummet. Lemongrass .



Utsikt ner mot poolen.
Vi  bor i Garden Wing....en äldre del. Så vackert rum i två etage, fina tavlor , kristallkrona och andra utsökta detaljer.
Oj nu kom butlern med pannacotta!!
Behöver jag säga att jag-vi mår förträffligt.

Lobbyn......





4 kommentarer:

  1. Det ser helt klart njutbart ut...

    SvaraRadera
  2. Yes.....här är underbart.....

    SvaraRadera
  3. Gud vilket ställe! Och fina Annie är med:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jag kände mig nästan vardagsklädd när jag såg thailändskornas festklänningar!!!

      Radera